דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין גירושין: לאהוב את עורך הדין שלך 

מאת    [ 30/01/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 2390 פעמים ]

זה נכון מה שאומרים, פרידה היא דבר קשה. עם זאת, אפילו שזה לא בדיוק נראה ככה בהתחלה, סופם של הנישואים מוביל לעיתים קרובות לתחילתה של מערכת יחסים חדשה- אשר עוזרת לגרושים הטריים להתעודד ולטפח מחדש את האמון שלהם בעצמם ובעולם.

במהלך גירושייך, יהיה לך קשר רב עם עורך דין גירושין, ונשים רבות אף מגלות כי עורך דין גירושין יכול להוות עבורן מקור לנחמה, ביטחון וכוח בשעות המצוקה של תהליך הגירושין. חשוב מאוד שתזכרי תמיד שמערכת היחסים של עורכי גירושין ולקוחות הנה מקצועית, לא אישית. ניסיון לקשור מערכת יחסים רומנטית עם עורך דין גירושין אשר עובד עבורך איננה אתית, ואף איננה מומלצת מבחינת בריאותך הנפשית.

עורכי גירושין כפופים לחוקים מקצועיים ואתיים ואסור להם לקיים מערכות יחסים אישיות עם לקוחותיהם, ובמיוחד לא מערכות יחסים אינטימיות. הן עורכי גירושין והן לקוחותיהם צריכים לכבד את הגבולות הללו.

 

האם אני לא יכולה פשוט להחליף עורך דין גירושין?

ייתכן ואת שואלת את עצמך- אם עורך דין גירושין לא יכול לנהל רומן עם הלקוחה שלו, האם היא לא יכולה פשוט למצוא עורך דין גירושין אחר? נכון אמנם שאת תמיד יכולה לפטר את עורך הדין שלך ולפנות לחברה אחרת של עורכי גירושין, אך בהחלט לא בטוח שזוהי האפשרות הטובה ביותר עבורך.

שכירת עורך דין גירושין הנה השקעה, הן של הלקוחה והן ש עורך הדין. השקעת מאמץ במציאת עורך הדין המתאים, שילמת לו שכר, והשכר הזה עשוי לצמוח במהירות. דרושים זמן, מאמץ וכסף כדי לנהל את תיק הגירושין שלך, ושכירת עורך דין גירושין חדש פירושה לחזור לנקודת ההתחלה במובנים רבים. אחת מהשאלות הנפוצות ביותר אשר אנשים שואלים במהלך גירושין הנה "כמה זמן זה יקח?". ובכן, את לא רוצה עיכובים בתיק שלך.

 

דעי את הגבולות ונקודות התורפה שלך.

על עורכי דין לדעת ולאכוף את הגבולות המקצועיים של יחסי עורך דין- לקוח. עם זאת, עלייך לזהות את הרגשות השונים אשר עולים בך לגבי עורך הדין שלך במהלך הגירושין, ולהכיר בהם. כך, תוכלי לדעת בעצמך אילו גבולות אסור לך לחצות, אם את עובדת עם עורך דין גירושין אשר אינו שומר על הגבולות הללו בעצמו. עורכי גירושין לא תמיד מבינים לחלוטין את מאזן הכוחות אשר יש להם עם לקוחותיהן. עם האיזון הזה איננו נשמר, עלול להתרחש ניצול לרעה של כוחו והשפעתו של עורך הדין עלייך.

 

תוצאות אפשריות למערכת יחסים בין עורך דין גירושין ללקוחה:

מערכת יחסים רומנטית מסוג זה עלולה לגרום לתוצאות שליליות הן עבור הלקוחה והן עבור עורך הדין. הסחת הדעת אשר תגרם ממערכת היחסים עלולה לטשטש את יכולת השיפוט שלך ולהשפיע על ההחלטות שתצטרכי לקבל בתיק הגירושין שלך. עורך דין גירושין אשר מנהל מערכת יחסים אינטימית עם לקוחה עלול למצוא את עצמו מול צעדים משמעתיים, ואפילו לאבד את עבודתו.

זכרי, המטרה העקרית שלך היא להגיע להסכם גירושין טוב ככל הניתן, ורק אחר כך להמשיך ולהתקדם עם  חייך האישיים שאחרי הגירושין. אל תאבדי את המטרות הללו על ידי ניהול רומן עם עורך הדין שלך, שיסיט את תשומת ליבך מהעיקר.

 

הכול על גירושין: http://luisblackaller.com/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב